close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המדריך המלא לרוכשי דירות חדשות

מערכת שורשז סיוון, תשעד05/06/2014

מספר רעיונות מעשיים לגבי רכישת דירה חדשה. מה חשוב לדעת?

תגיות:

ישראל בימים אלו היא אחת ממדינות המערב שבה הכי קשה לזוג צעיר לרכוש דירה, זאת בעקבות מחירי הנדל"ן שהמריאו לשחקים, התנאים המגבילים לקבלת משכנתאות ומחירי המחייה הגבוהים שגורמים לכל משפחה להוציא כמעט את כל הכנסותיה על כלכלת הבית.

את כל אלה אפשר להקל במעט על ידי התנהלות נכונה בעת רכישת הדירה, קבלת החלטות מושכלת ובחירה בבנייה ירוקה שתסייע לכם לצמצם את מחירי העלות של תחזוקת הבית, רוצים לדעת כיצד? כל התשובות במדריך הבא...

מספר טיפים לזוגות צעירים המחפשים אחר דירות חדשות למכירה
קבלן או חברת נדל"ן מוכרת ואמינה
- בצעו בדיקה יסודית לגבי הקבלן או חברת הנדל"ן אשר מציעים לכם לרכוש דרכם את הדירה החדשה, בדקו את אמינותם, בדקו את מקצועיותם על ידי יצירת קשר עם לקוחות קודמים, אל תתפתו להצעות קוסמות אשר מסתיימות ממש בסוף החודש... בצעו את כל הבדיקות בכדי להימנע ממצב לא נעים בו חברת הנדל"ן או הקבלן פושטים את הרגל במהלך העבודה ומשאירים אתכם באוויר.

בנייה ירוקה היא חסכון בהוצאות שלכם- בימים אלו הבנייה הירוקה מציבה יתרונות רבים לדיירי הבית, ראשית המחייה בבתים אשר מזהמים פחות הם בריאים יותר לכם ולמשפחה ומלבד זאת מסתבר שהם גם זולים יותר... עקרונות הבנייה הירוקה מושתתים על כך שהבית והבניין יצרכו פחות אנרגיה על ידי תכנון נכון של הבניין ושימוש בחומרים מבודדים ואיכותיים יותר לדוגמא: על ידי שימוש בחומרים איכותיים מאד תוכלו להקטין את הבלאי במשך השנים ולחסוך כסף רב על שיפוצים, כמו כן תכנון נכון של הבית יעזור לכם לחסוך חשמל על ידי כך שהחלונות ימוקמו במקומות נכונים בהם השמש תאיר את פנים הבית ברוב שעות היום ותמנע מכם להדליק את האורות במשך היום, בנוסף לכך בידוד איכותי של קירות הבית והגג תמנע מהטמפרטורות בחוץ לחדור פנימה ובכך תישמר טמפרטורה נעימה בבית שלא תכריח אתכם לחמם או לקרר את הבית על ידי מזגן זולל חשמל.
בחירה בדירה חדשה המושתת על בנייה ירוקה תעזור לכם לחסוך כסף רב וכמובן לחיות חיים בריאים יותר. רבים הם הקבלנים וחברות הנדל"ן אשר מציעים כיום פרויקטים חדשים של בנייה ירוקה כמו לדוגמא חנן מור אשר מציע מספר רב של פרויקטים ירוקים בערי ישראל.

מהם התוכניות העתידיות לאזור בו אתם רוכשים את הדירה- בדקו את התוכניות של העיריה, המועצה המקומית, מע"צ, המדינה, הצבא וכ"ו.... לשטחים הסובבים את אזור המגורים בו אתם רוצים לרכוש את דירתכם החדשה, כל שינוי של הסביבה יוביל גם לשינוי בעלות הנכס שבידכם ואם אפשר להעריך זאת קודם לכן על ידי בדיקה של התוכניות, אז תוכלו לחסוך לעצמכם עוגמת נפש גדולה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה